var tvungen...

Skapad: 2010-04-09 | 22:49:34
sitter här och tänker igenom lite saker tillexempel på hur hatad man kan vara för en liten sak eller för att bara titta på någon . jag har fan mig inte valt att folk ska hata mig . jag mår fan dåligt varje gång jag ska gå till skolan . fattar ni inte vad ni håller på med eller ? vad har jag gjort er ? ingenting kanske gett er en blick nån gång . sen när det är helg kommer ni hem till mig ? såklart jag är bitchig & dryg mot er då ? elaka i skolan sen jävligt snälla hemma. jag blir så jävla förbannad på att ni kan vara så snälla mot andra men mot mig måste ni antigen snacka skit om till mina kompisar eller nått sånt . är så piss på mitt liv ibland på folk som inte bryr sig om någon annan än sig själva .
skriver inga namn men fatta bara att ni gör det bara värre & värre för varje dag som går & jag mår bara värre & värre . fuck u ni har förstört det mesta för mig ni får folk att hata mig .
som tur är får jag iaf byta klass & efter ett tag kanske skola jag skiter i allt från & med nu ska bara börja om .
ny klass nya vänner NYTT LIV . 


Kommentarer
Ellinor

Jag finns alltid här för dig storasyster, vad som än händer :love:

2010-04-09 ⎢ 23:21:33
Hemsida: http://elliih.blogg.se/

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback