statistiken blir sämre..

Skapad: 2010-04-11 | 00:16:44

buuuhu, men ändå så har vi över 100 unika varje dag, men känns lite när vi va upp runt 180 varje dag förut ;) Men whatever, förlåt för inlägget jag skrev, jag var bara verkligen tvungen att skriva av mig. Har fått många samtal nu osv,  men förlåt för jag dissar alla, orkar bara inte prata med någon just nu, jag ringer er sötnosar sen! Men nu ska jag ta en huvudvärkstablett och sova! Godnatt /c


tack för att du finns bästa lillasyster <3


Kommentarer
Stephaniesophieskyttner

Hejhej några frågor ta dom gärna på ett svar på tal :) Hur många år är ni ? Vilken är eran favorit affär ? jätte bra/fin blogg :love:

2010-04-11 ⎢ 09:34:36
Hemsida: http://stephaniesophieskyttner.blogg.se/
nicole

hur har ni gjort smilisar som är ovanför kommentarrutan :D tacksam för svar ;):thumbup:

2010-04-11 ⎢ 12:22:53
Hemsida: http://alltidnicole.blogg.se/

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback