pallar inte..

Skapad: 2010-04-10 | 22:46:22

Asso jag pallar verkligen inte med allt som händer just nu. Jag vet inte vad jag själv vill, jag tänker bara på vad alla andra tycker. Jag tappar kontakt med alla som verkligen betyder något för mig på riktigt, och jag är inte mig själv längre. Någon har förändrat mig sjukt mycket. Jag vet hur jag är innerst inne, men jag vågar inte visa det, somsagt rädd för vad alla andra tycker. Jag älskar dej, och jag tror att du vet vem du är. Men det går inte just nu, det har blivit för mycket på en gång, mer än vad jag pallar. Jag pallar inte med någonting just nu, önskar att jag gjorde rätt från början. Men man lär sig av sina misstag, right. Men jag är en sån som inte gör det tydligen, jag är en jättesvag person som inte vågar stå emot. Men det är inte så lätt som alla tror, jag behöver stöd. Och bara du kan ge mig allt som jag behöver. Lite av varje person räcker inte, men mycket av en så får man tillräckligt med stöd. Och det är bara du som jag känner som kan ge mig det stödet, och ändå gör jag såhär mot dej. Vad fan håller jag på med. Jag förändras mycket mer nu, jag vill inget av dethär. Jag vill vara liten igen, och knappt veta vad kärlek är.


Kommentarer
pata <333333333333333333

:love: jag älskar dig för den du är och jag vet att det är mig du skriver om för du förklara mig helt rätt och vet fan ingen annan person som är så jävla perfect som du och jag kan aldrig hitta ngn som e så perfect som du ! du är allt det en riktig pojkvän söker och när vi var hemma hos dig idag så hände det nogånting som jag aldrig trodde att jag var perfect för att få och speciellt inte utav dig som är så jävla underbar nu kan jag inte lägga in ngn bild men den förklarar så mkt och jag kmr aldrig glömma den här dagen i hela mitt liv ! 118800 och 118100 ganske inte har rätt men jag hoppas det för jag vill vara med dig tills döden skiljer oss åt ! <3333333333333333333333333333333

2010-04-10 ⎢ 23:07:30

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback