nytt i garderoben

Skapad: 2010-04-01 | 18:42:07
Nu har jag precis kommit hem från Sickla. Hade ju ingenting att göra så jag och mamma åkte somsagt till sickla och handlade saker till mig! Nicenice, och min mormor har precis kommit hit haha, så ska kanske vara lite social mot henne nu också. Lägger in bilder på allt som jag fick, sen i påskpresent så fick jag presentkort på ginatricot för 150 kronor av mami. Kläderna va typ också i påskpresent:) Puss / c


3 par strumpor 49 kronor
klädborste 19 kr
deo 20 kronor trorjag
sminksvamp 19 kronor
hårfärg 110 kronor trorjag.


2 par strumpor 39 kronor
linne till sommaren 129 kr


långärmad 129 kronor


vanliga blåa mjukisar 199kr


randig långärmad 199krnor


tygskor, 199kronor

Kommentarer

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback