nu är jag hemma.

Skapad: 2010-04-09 | 21:18:38

Har precis ätit middag, blev sallad faktiskt (A)
Men ska berätta om dagen dåra. Först så drog jag till öringe och träffade lisa, sen drog vi till centrum och träffade emelie. Vi chillade bara, sen så träffade vi jocke och max lite. Trevligttrevligt. Sen så drog lisa..

Vid typ 5 så drog vi till kumla och kollade på patas träning för han ville det ;) När den slutade vid 7 så drog vi hem till felix, och då drog emelie men jag hänkade med dom iaf:) Vi satt typ bara vid datorn, och dom tog min mobil hela tiden, så om någon har fått något konstigt sms så var det inte jag!
Sen skulle pata hem, så jag drog också. Vi missade 2 bussar, lyckat! Då kom hans pappa och körde hem mig :)

Så nu har jag precis kommit hem och ätit somsagt! Pussar /c


felix i spegeln, jag och pata =)


hand i hand livet ut älsklingar <3










lisa and moi :)







Kommentarer

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback