love ya!

Skapad: 2010-04-08 | 22:22:27

Hej bloggen.
Har precis kommit hem. Först så drog jag och elin till vallen, men ingen va där än så vi gick till donken ett tag. Sen så träffade vi jocke, pata och max. Spelade lite fotboll och snackade lite..
Efter ett tag drog max och jocke så vi drog också efter ett tag för pata och elin skulle på träning.

Jag drog hem, och sen så åkte jag tillbaka till centrum typ direkt haha och träffade lisa, emelie och ronja. När ronja drog så chillade vi typ bara i centrum, och träffade kevin, adde, jonas och alla dom haha.

Vid typ 9 drog lisa hem och då ville pata träffa mig o emelie så vi träffade honom, william och joakim. Vi va med dom på någon lekpark typ, sen drog emelie men jag stannade en halvtimme typ. Sen drog vi till centrum för jag skulle ta bussen, då skulle den gå om en halvtimme! Så pata väntade med mig tills min kusin kom och hämtade mig. Så nu är jag hemma och har tråååk. Aja, puss /c





orkade inte rotera;)


Kommentarer

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback