hemma nu (:

Skapad: 2010-04-07 | 20:16:21

Tjatja.
Nu har jag precis kommit hem. Somsagt så var jag med elin, och vi drog till vallen med axo, jocke, adam, pata, max, jonas och nicklas. Först så spelade vi lite fotboll, sen så mulade ALLA mig, euuiw, haha va asblöt och skit -.- Aja, sen så drog jag och elin till donken med max, jocke och pata. Åt en pommes bara faktiskt! höhö. Och efter det drog vi hem typ för jag ville platta mitt hår som va aslockigt.

Elin blev då emo (a) Haha, men hon ville inte dra ut så jag träffade felix och kevin. Vi fick skjuts av felix mamma till alleplan, så drog vi till ica och dom köpte godis. Sen satt vi utanför och bara pratade:)

Men nu har jag somsagt precis kommit hem och är askall som vanligt.. Men ska typ hämta cola eller något nu, puss /c

jocke & axo @vallen :)


Kommentarer
linn

hejsan, jag är tillbaka IGEN med bloggandet! :) ta gärna en titt och kommentera! du kanske känner igen mig? :)

xx

2010-04-07 ⎢ 21:12:34
Hemsida: http://linnnerikssons.blogg.se/
niki piki päron pung

:-):-(:-P:-d:-O;-):-s;-(:-|:question::rolleyes::love::blush::mad::cool::tired::bigeyes::thumbup::thumbdown:;-P

2010-04-08 ⎢ 20:28:21
Hemsida: http://nicuule.blogg.se/
Jocke

fan va sexi bild;-P:thumbup:

2010-04-08 ⎢ 22:28:41

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback