dethär får bli rubriken..

Skapad: 2010-04-11 | 21:40:58

Nu har jag precis kommit hem, saknat mig? Ja det visste jag väl ;) Men whatever. Först drog jag hem till lisa så hon fick sitt busskort, sen så drog vi direkt till centrum och gick till vallen där typ axo, adam, jonas, jocke, jeppe, max och några till var. Vi kollade på någon fotbollsmatch.

Vid typ halv 6 så drog vi hem till felix och träffade felix o pata. Chillade dära med dom och sådära :) Sen skulle felix hem till sin pappa, så vi andra drog till centrum för pata skulle hem och jag och lisa drog till vallen.
Där träffade vi först axo sen så kom typ jocke, max och några. Dom körde pricken, och sen så typ kollade jag på axos mobil. Och raffi, om du vill något så säg det till mig istället för alla andra!

Men sen så kom mamma och hämtade mig så har precis ätit pizza ;$



jag älskar dej stumpan <3


Kommentarer

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback