dålig uppdatering hela helgen.

Skapad: 2010-04-04 | 17:24:58

Sorry, men somsagt var jag i norrköping.
Först i fredags så hämtade pappa mig vid 2, sen så åkte vi till honom. Vid 7 så gick vi till kinaresturangen och åt. När vi kom hem så kollade jag typ bara på film.
Sen igår så gjorde jag absolut ingenting, haha mobbad ?

Idag när jag kom hem så bytte jag direkt om och träffade hanna & lizette. Vi drog ut och sprang ett tag, så nu kom jag precis hem. Hade tänkt att färga håret idag, mörkare så jag kan använda mitt löshår. Men mamma har typ gäster så ska göra det när dom har dragit. Lägger in bilder på det sen :) Puss / caroline


Kommentarer

‹ Namn

‹ Mail (den ser bara vi)

‹ Hemsida
‹ Spara information

:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback